10 юни 2008

Един блог се роди

Защо започвам блога на моите политически разсъждения...

Е, и този момент настъпи. Започнах и аз блог.
Блогът - пример за мен, е този на Стоян. Не кликайте, този блог се чете от специални хора. Общо взето, само него съм следил досега.
За момента ще напиша, че от всички неща в моя живот, тук ще се опитам да пиша само за политиката. Защото е най-новата област в живота ми - от по-малко от месец, и ще ми бъде любопитно и полезно да описвам всички мисли и случки.
Аз съм изключително аполитичен, но се случи така, че попаднах на учредяването на партия "Зелените" на 18.5.2008. Повярвах, и още вярвам, че ако участвам, бих могъл да променя нещо в българското общество, защото само с критики към управляващите и чудене за кого все пак да гласувам на изборите е ясно, че не става.


"Зелен отвътре", защото според мен да си "зелен" означава много повече от това да обичаш природата, да се стремиш да не я повреждаш и да изхвърляш боклука си разделно. Ще се опитам да напиша какво разбирам под това да си "зелен", или по-скоро какъв се опитвам аз да бъда, наричайки себе си "зелен".

1 коментар:

  1. Вы ищете ссуду для финансирования своего проекта по ставке 2 взамен или жилищный ссуду или ссуду на покупку автомобиля, тогда предложение г-на Педро о ссуде будет для вас хорошим, так как они предложили международный кредит физическому лицу или компании, ищущим способ расширить свой бизнес или личный заем, потому что г-н Педро и его рабочая компания помогли мне профинансировать мой бизнес по ставке 2 взамен, и я закрою свой заем в следующем году в этот день, я действительно надеюсь заказать у них еще один заем, потому что они настоящая кредитная компания с очень хорошими процентами. свяжитесь с г-ном Педро кредитным предложением по электронной почте: pedroloanss@gmail.com

    ОтговорИзтриване