06 юни 2009

Последният ден преди първите избори

Планирах да напиша отношението си към резултата от изборите, преди да бъдат проведени. Хващам последния влак.

Много съм щастлив, че ЗЕЛЕНИТЕ съществуват и че успяхме да се предложим на избирателите. Дори този факт считам за успех. Колко хора ще ни подкрепят като гласуват за нас без съмнение е важно, но аз твърдя, че колкото и да са те, за мен ще бъде успех, защото:
  • За ЗЕЛЕНИТЕ ще гласуват напълно осъзнати хора, знаещи какво точно подкрепят. Те са направили активен избор да гласуват. Научили са за тази нова алтернатива и са избрали да подкрепят нея, вместо някоя от старите партии или вместо да не гласуват.
  • За ЗЕЛЕНИТЕ няма да гласуват хора по навик - защото така гласуват години наред и защото майките и татковците им са гласували по същия начин. Друга партия като тази е нямало досега в България.
  • Няма да гласуват за ЗЕЛЕНИТЕ и хора, които са запленени от обаянието на някой от съпредседателите или на кандидатите. Не защото последните не са симпатични, а защото са познати предимно с професионализма си, проявен в действията им, и вече постигнатите резултати за обществото.
  • Никой, на който е платено да гласува, няма да пусне бюлетина на ЗЕЛЕНИТЕ, защото ако го направи, няма да получи договорената сума.
  • За ЗЕЛЕНИТЕ няма да гласуват лакомите за още и още, шуробаджанаците и тези, които се стремят към някоя далаверка, някое топло местенце със сигурна държавна заплатка, и към на баницата мекото. Те все още имат голям избор всред другите партии.
В тези последни дни с радост научавам от мои познати, че ще гласуват за ЗЕЛЕНИТЕ. Без аз въобще да съм им споменавал. Убеден съм, че за времето до изборите за национален парламент, още хора ще решат да ни подкрепят. Независимо дали успеем да изпратим народни представители или не, ние трябва да продължим да правим каквото знаем, каквото можем и в каквото сме убедени.

Какъвто и да се окаже утрешния резултат, пътят на ЗЕЛЕНИТЕ е нагоре! Аз няма да съжалявам за нищо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар