03 юли 2009

Идат интересни времена

След евроизборите сякаш нищо в България не се промени. Но след два дни май ще се променят доста неща в България.

ГЕРБ може би ще имат шанс да направят нещо, защото изглежда ще са първи. Не съжалявам, че ще са най-напред, защото се радвам, когато нещо ново получава шанс да се прояви. И въпреки че прогнозите за качеството на ГЕРБ не са добри, аз съм оптимист. Ще ми бъде любопитно да видя какво ще излезе от ГЕРБ.

БСП излиза от властта навреме, преди да се видят всички плодове от управлението. Преди няколко дни се видях с класната ми, която ми каза че се е майтапила със съседката си, че ще гласува за БСП та хак да им е - да продължат да са във властта и да изядат това, което са надробили. Преди да се появят ЗЕЛЕНИТЕ аз обичах да гласувам за текущите управляващи именно с този мотив, а също и за да се спестят няколкото месеца обучение в крачка на новите министри и загубата на енергия по преструктурирането на властта. Само в случаите с БСП не съм го правил, защото ме прецакаха през 1997 и не обичам да ги подкрепям. Фен съм на Татяна Дончева между другото. Бих гласувал за нея мажоритарно. За мен тя има много повече качества, отколкото недостатъци.

Синята коалиция ми ухае на нещо старо, изтъркано, изхабено. Не мога да го обясня. Отблъскват ме по някакъв начин. Ще помисля и може да напиша нещо за тях по-нататък. То е като разочарованието от близък - може по абсолютна стойност гафът да не е голям, но понеже го е сторил твой човек, си по-чувствителен. Най-хубавото ми преживяване в управлението на Костов бе, че имах едномесечен стаж в МОСВ, където за пръв път се сблъсках с понятието "пълен работен ден" и се запознах със структурите на ЕС.

Бях фен на НДСВ. Там има и свестни хора. Подкрепих ги когато Царя дойде, а в момента ми харесват Миглена Кунева и Даниел Вълчев. За жалост сред тях има откровено лакоми и ненаситни хора, а с времето чувствителността ми към тези недостатъци много нарастна.

РЗС също са новост и ще ги следя с интерес. Харесва ми това с разобличаванията. Но и тази ситуация намирисва, ще чакам да се появят плодове.

Никога не съм споделял посланията на АТАКА.

За малко да пропусна Лидер. Една машина без чувства и идеи, която се захранва само благодарение на парични потоци. Застъпниците им са в избирателните секции САМО ЗАЩОТО ИМ СЕ ПЛАЩА, без воъбще да съпричастни с "политиката" им.

Изпитвам негодувание към ДПС. Не ми се пише хич.

Отблъскват ме всички партии, които обвиняват опонентите си за неща, които и те самите са правили. И които мислят, че ние, обикновените граждани сме слепи и глухи.

ЗЕЛЕНИТЕ ме вдъхновяват. Изборите се отразяват отлично на ЗЕЛЕНИТЕ. В този момент изглежда че няма да прехвърлим 4-те процента, но направеното не е малко. Твърдо ще се противопоставя на каквито и да било упреци към ръководството за качеството на предизборната кампания. Тези хора работят доброволно и дават всичките си сили за каузата. Заслужават цялата ми подкрепа.

Пожелавам си ЗЕЛЕНИТЕ да продължат да действат и след изборите. Да продължим да правим кампании, почиствания. Да продължим да събираме дарения за дейността на партията. Искам да стане ясно, че ние сме зелени отвътре, а не само преди изборите с цел да оберем зеления електорат. Искам да сме сред хората и да бъдем за пример през цялото време. Предизборния период е смехотворно нещо. Предизборните кампании са маскарад, нещо нереално, фантастично. Не е редно човек да оформя политическите си становища по време на предизборна кампания. По време на предизборните кампании партиите не са в действащ, работещ режим. Те са в някаква демо версия със зарибяващи функции. Хората се разочароват от партиите именно защото се заблуждават заради предизборните кампании.

ЗЕЛЕНИТЕ е партия, която сме взели назаем от бъдещето. Затова се струваме неадекватни в очите някои хора. Благодаря, че още днес мога да участвам в бъдещето и да допринасям за него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар