30 март 2009

Да дойдат чистачите!

"Политиката е мръсна работа!" казваш ти и си тръгваш...

И на мен ми се тръгва, но няма къде да отида. И ти нямаш къде да избягаш. Политиката е част от живота ми, една от многото стаи в дома ми и има своето значение. Тя е свързана с много други стаи. И мърсотията от нея се разнася постоянно из цялата ми къща. А тези, на които съм възложил да се грижат за нея не мразят мърсотията, а я обичат и са дошли за да се въргалят и пируват с нея. За да се махне мърсотията, трябва да дойдат хора, които мразят мърсотията, знаят как да чистят, как да поддържат чистота, да са чистоплътни самите те, и да имат необходимите почистващи средства.

Сам чистя тази стая доколкото мога. Чистя след чистачите, които съм наел в момента, защото досега нямаше други. Но изглежда ЗЕЛЕНИТЕ могат да ми помогнат в случая. Искам да ги пробвам, да им дам пробен срок.

Аз вече им подарих доверието си. Това е малко, но е много.
Нарочно говоря за Зелените като Те, а не като Ние. Нека никой не се обижда. Вътре съм, но засега пазя дистанция. Това избрах. Докато наемникът ми е на пробен срок, ще му говоря на Вие. Точно както прави моят работодател.

2 коментара:

  1. Твоят (моят) работодател ми заговори на "ти" на третия ден.
    А аз избягвам да се нанасям в апартаменти, които включват политическа стая. Колкото по-далеч, толкова по-добре. Убеден съм, че има кой да се грижи за това, а аз успявам да се дистанцирам толкова успешно, че дори не ми се налага да критикувам как тези, които са отговорни за това, си вършат работата.

    ОтговорИзтриване