13 май 2009

Идеята на Слави ми хареса

Да, тази вечер гледах шоуто на Слави. Той не показва признаци че е информиран за съществуването на ЗЕЛЕНИТЕ, още по-малко че ги подкрепя. Аз донякъде съжалявам за това, защото сигурно и ние "бихме свършили работа". Но не го упреквам, а и не мисля че е голяма загуба ако Слави не ни подкрепя.

Но неговата идея много ми допадна. Допускам, че някои от ЗЕЛЕНИТЕ неусетно ще направят грешката да кажат подобно на сините в момента, че Слави ще ни отнеме гласове. Аз обаче се радвам за този експеримент, защото не виждам никакви потенциални вреди, които би могъл да донесе, а напротив - потенциала да се получи нещо добро е много голям. С интерес ще следя развитието на тази мажоритарна кандидатура. Пожелавам успех на момичето, чието име вече забравих... Радвам се, че ще кандидатства във Варна, а не в София. Просто щях да съжалявам, че не мога да я подкрепя, тъй като в момента съм твърдо за ЗЕЛЕНИТЕ. А варненци ще си решат.

4 коментара:

  1. За каква кандидатура иде реч?
    (:

    ОтговорИзтриване
  2. Някакво момиче, което направило забележка на шефа си, че пуши под табелата "Пушенето забранено". Шефът й е министър Гагаузов. Участвала в предаването му по този повод и сега се е съгласила ако стане депутатка, всяка седмица да ходи в шоуто и да разказва на избирателите си какво се случва в парламента. Ще бъде мажоритарен кандидат за Варна и сега ще събират 10 хиляди подписа от района.

    ОтговорИзтриване
  3. Много нагло отношение към момичето. Просто я употреби. Говореше със сценаристите си за нея, в нейно присъствие, но в трето лице, сякаш я нямаше.

    Просто си е наумил да проведе нов формат риалити.

    Валери Петрова може да се окаже употребена от Слави, но в много "приемлив и продаваем" риалити формат.

    Жалко е, че, до колкото знам, не сме в контакт с нея.

    ОтговорИзтриване
  4. Привет, Асене,
    Прав си, че идеята ще има такъв ефект. Аз мислих, мислих и според мен това не може да навреди. Времето ще покаже в какво ще се превърне това начинание. Мисля, че можем да си позволим лукса в парламента да се проведе такъв експеримент. Какви ли не хора са вкарвани там...

    ОтговорИзтриване